Nadat we in een persoonlijk gesprek samen met u het ideale pakket hebben vastgesteld, installeren we bij u op kantoor of thuis een gratis scanner. Bij deze scanner ontvangt u de volgende zaken:
- een scaninstructie voor efficiënt werken
- een map waarin u de administratie kunt bewaren en direct ziet wat wel en niet ingescand is
Vervolgens scant u al uw bonnen, facturen en (belasting)documenten. Deze gegevens verwerken wij op onze beurt efficiënt en doelmatig in uw administratie. Afhankelijk van het gekozen pakket gebeurt dat maandelijks, per kwartaal of een keer per jaar.
Wij verzorgen de administratie in Exact Online, stellen de jaarrekening op, verzorgen alle fiscale aangiften en informeren u tijdig over te verwachten belastingaanslagen. De communicatie verloopt via een uitstekend beveiligde omgeving en alle originele documenten blijven in uw bezit.
U krijgt een unieke login om uw eigen online dossier te kunnen raadplegen. In dit dossier vindt u alle relevante documenten zoals: jaarrekeningen, aangiften Inkomstenbelasting, Vennootschapsbelasting, publicatiestukken en fiscale jaarstukken. Maar ook contracten of andere belangrijke documenten kunt in inscannen en in uw online dossier laten plaatsen.
Bekijk hieronder hoe onze werkwijze is: